Πάνω Frame
ΑΡΧΙΚΗ ΠΡΟΦΙΛ Ο ΧΩΡΟΣ ΜΑΣ ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΑΡΘΡΑ SITEMAP ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Ελληνικά English
Αναζήτηση
 
Κατηγορίες
Πληροφορίες
Αποστολές & επιστροφές
Όροι ασφάλειας
Όροι χρήσεως
Ασφαλείς Συναλλαγές
Όλες οι συναλλαγές πραγματοποιούνται κατευθείαν στον proxy server της τράπεζας σε ασφαλές περιβάλλον
Newsletter
Αν θέλετε να σας αποστείλουμε ενημερωτικό E-mail, παρακαλώ στείλετε μας το E-mail σας





bleft3
bleft4
bleft7
bleft8
 
ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΤΗΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ
 

ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΤΗΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ

 Από την ομιλία του Λύσανδρου Μυγιάκη στην δεύτερη ACTIVIA - Αθήνα 3 Δεκεμβρίου 2006.  

Ο συγγραφέας του άρθρου και ομοιοπαθητικός ΛΥΣΑΝΔΡΟΣ ΜΥΓΙΑΚΗΣ (DIHom., Fellow BIHom.) είναι επίσης συγγραφέας 12 βιβλίων Ομοιοπαθητικής. Ανάμεσά τους είναι και το 1300 σελίδων βιβλίο αναφοράς «ΕΛΛΗΝΙΚΟ REPERTORY ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗΣ», με το οποίο ήδη εργάζονται καθημερινά εκατοντάδες Έλληνες ομοιοπαθητικοί. Έχει δημιουργήσει τον «ΠΟΛΥΧΩΡΟ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ» και τις εκδόσεις Ομοιοπαθητικής ALTER-SIMILIA με περισσότερα από 60 βιβλία και CD-ROMs Ομοιοπαθητικής.

 Στην φετινή «ACTIVIA» μας δίνεται η ευκαιρία να μιλήσουμε για αρκετά ζητήματα των επιστημών που στις αρχές του 20ου αιώνα άλλαξαν την εικόνα μας για τον κόσμο και τον άνθρωπο. Αυτή η εικόνα, που σε μεγάλο βαθμό οικοδομήθηκε χάρις στις ανακαλύψεις των μεγάλων φυσικών, προς το πα­ρόν αγνοείται προκλητικά από την σύγχρονη ακαδημαϊκή προσέγγιση στην υγεία. Για αυτήν το Σύμπαν εξακολουθεί και είναι υλικό και βιολογικό πα­ρόλο που στην ουσία του έχει αποδειχθεί ως ενεργειακό.
 
Ένα από τα πράγματα που έχει προκαλέσει έκπληξη τα τελευταία χρόνια και χαρακτηρίζει όλες αυτές τις τελευταίες δεκαετίες του 20ου αιώνα και την αρχή του 21ου είναι η μεγάλη ανακολουθία που υπάρχει ανάμεσα στους διά­φορους κλάδους της επιστήμης και ειδικά ανάμεσα στις ανακαλύψεις της σύγχρονης φυσικής και των βιολογικών επιστημών.
 
Στις αρχές του 20ου αιώνα έγινε μια πραγματική επιστημονική επανά­στα­ση και μια μεγάλη αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι φυσικοί έβλεπαν το Σύμπαν. Κι αυτό βέβαια δεν έγινε χωρίς αντιδράσεις.
 
Τι όμως ήταν εκείνο που προκαλούσε αντιδράσεις στην παλιά θεώρηση του Κόσμου; H διατύπωση από τον Einstein της Θεωρίας της Σχετικότητας, και κατόπιν η θεωρία των κβάντα. Η θεωρία για το χωροχρονικό συνεχές και η θεωρία ότι τα λεγόμενα υποατομικά σωματίδια της ύλης δεν ήταν και τόσο σταθερά ή και τόσο πραγματικά όσο πίστευαν μέχρι τότε οι φυσικοί…...
 
Ο μεγάλος επιστήμονας David Bohm έγραφε:
«Οδηγηθήκαμε πλέον στη νέα έννοια του αδιάσπαστου συνόλου, που απορρίπτει την κλασσική ιδέα της δυνατότητας ανάλυσης του κόσμου σε ξεχωριστά, ανεξάρτητα και αυθύπαρκτα μέρη… Ανατρέψαμε την συνηθισμένη κλασσική αντίληψη πως τα ανεξάρτητα «στοιχειώδη τμήματα» του κόσμου αποτελούν την θεμελιώδη πραγμα­τικότητα και πως τα διάφορα συστήματα αντιπροσωπεύουν ιδιαίτερες εξαρτημένες μορφές και διατάξεις των τμημάτων αυτών. Στη θέση της υποστηρίζουμε ότι μόνο η αδιάσπαστη κβαντική αλληλεπίδραση του Σύμπαντος ειδωμένου σαν ένα σύνολο αποτελεί την θεμε­λιώδη πραγματικότητα, και ότι τα σχετικά ανεξάρτητα συμπεριφε­ρόμενα τμήματα αποτελούν ιδιαίτερες εξαρτημένες μορφές στα πλαίσια του συνό­λου»……..
 
Σύμφωνα με την θεωρία των κβάντα τα υποατομικά σωματίδια είναι ταυ­τόχρονα και κύματα. Τα μικροσωματίδια θεωρούνται σαν κυματικές δέσμες.
 
Η ανακάλυψη πως η μάζα δεν είναι τίποτα περισσότερο παρά μια μορφή ενέργειας μας υποχρέωσε να μεταβάλλουμε ριζικά τις απόψεις μας για τα σωματίδια της ύλης. Στην σύγχρονη φυσική η μάζα δεν συνδέεται πλέον με την υλική ουσία και κατά συνέπεια τα σωματίδια δεν θεωρούνται πλέον σαν τα θεμελιώδη συστατικά της ύλης, αλλά σαν συμπυκνώσεις ενέργειας.
 
Ο Walter Thiring επίσης έγραφε:
«Η σύγχρονη θεωρητική φυσική άνοιξε έναν διαφορετικό δρόμο στη σκέψη μας σε ότι αφορά την ουσία της ύλης. Αναπροσανατόλισε το βλέμμα μας, υποχρεώ­νοντας το να εγκαταλείψει τα ορατά σωματίδια και να ασχοληθεί με τα αόρατα πε­δία. Η εμφάνιση της ύλης, κάτω από την νέα οπτική, θα μπορούσε να θεωρηθεί σαν μια διατάραξη της τέλειας κατάστασης του πεδίου στον συγκεκριμένο χώρο. Πρό­κειται για μια τυχαία ανωμαλία»!
 
Ναι! Ούτε λίγο ούτε πολύ ο Thiring μας καλεί να ξεχάσουμε την ύλη και να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε με όρους πεδίου ή ενέργειας, όπως περίπου το έκανε ο πατέρας της Ομοιοπαθητικής Χάνεμαν πριν από 200 χρόνια. Αυτές οι απόψεις καταρρίπτουν ολοκληρωτικά την υλιστική αντίληψη του διακατέχει σήμερα την ιατρική και την καλεί σε μια καινούρια που θα εκφρά­ζει την ενεργειακή πλευρά της φύσης.
 
Το βιολογικό μας σώμα στη βάση του δεν είναι κύτταρα, δεν είναι μόρια, δεν είναι άτομα. Είναι ενέργεια! Αυτό το μάθημα αρνείται να το δει πεισμα­τικά και αντιδραστικά η σύγχρονη ιατρική και νομίζει ότι καθηλωμένη καθώς είναι στο βιολογικό της μοντέλο και σχεδόν αποκλειστικά στην σύγχρονη τε­χνολογία θα προχωρήσει κάπου. Όμως που;……
 
Ο σημερινός ιατρός ή θεραπευτής καλείται να προσφέρει χείρα βοηθείας στην αγωνιζόμενη ανθρωπότητα. Το έργο δεν είναι καθόλου εύκολο, αλλά όμως είναι απαραίτητο, εάν πρόκειται να συνεχίσει να ανθίζει η ζωή πάνω σε αυ­τόν τον πλανήτη του πόνου.
 
Όμως για ποιο άραγε πράγμα πρέπει να φροντίσει; Θεωρώ ότι η μεγάλη πρόκληση ξεπερνά κατά πολύ την απλή φροντίδα και θεραπεία των σωμα­τικών ή ψυχοσωματικών ασθενειών και πρωταρχικά και ζωτικά είναι η δια­τήρηση της όποιας πνευματικής, διανοητικής και ψυχικής υγείας είναι δυνα­τόν να διασωθεί και να κληροδοτηθεί για να μπορέσει να υπάρξει και να αναπτυχθεί μελλοντικά ένας αληθινός Πολιτισμός μέσα σε συνθήκες που θα σέβονται ουσιαστικά και πλήρως όλα τα βασίλεια της φύσης.
 
Η θεραπευτική σήμερα θα πρέπει να φροντίσει ουσιαστικά για την ψυχική υγεία του ανθρώπου η οποία κλονίζεται πολύπλευρα. Πρώτιστα πρέπει να διατηρηθεί η πνευματική μας υγεία. Η Ομοιοπαθητική θα κληθεί να την υ­ποστηρίξει με την παροχή του λεγόμενου ιδιοσυγκρασιακού φαρμάκου που εξισορροπεί πολύπλευρα την ανθρώπινη ύπαρξη. Επάνω σε αυτό το ζήτημα θα πρέπει να μάθουμε επίσης περισσότερα.
 
Η Ομοιοπαθητική είναι αλήθεια ότι έχει ακόμη πολύ δρόμο να διανύσει. Ωστόσο αυτό δεν είναι κάτι που την υποτιμά αφού η ίδια ως επιστήμη έχει μια ηλικία μόλις 200 ετών! Από πολλές απόψεις μοιάζει με νεαρό παιδί. Επίσης η Ομοιο­παθητική έχει τεράστιες ενυπάρχουσες θεραπευτικές δυ­νάμεις που περιμένουν να ανακαλυφθούν από τους πρωτοπόρους επιστή­μονες που θα τολμήσουν να τις εξερευνήσουν.
 
Δεν είναι σωστό ούτε και θα πρέπει να καθηλωθεί η Ομοιοπαθητική γνώ­ση σε παγιωμένες αντιλήψεις που σε τελική ανάλυση αποτελούν μονάχα τα σκαλοπάτια προς μια ανώτερη σύνθεσή της. Ας πάρουμε ότι καλύτερο υ­πάρχει και έχει αντέξει στον χρόνο και ας τολμήσουμε να ανακαλύψουμε πε­ρισσότερα. Υπάρχουν και μας περιμένουν.
 
Επίσης οι επιστήμες του ανθρώπου, η ψυχολογία, η ψυχιατρική, η ιατρι­κή θα πρέπει να δρουν σε πλαίσια που θα απελευθε­ρώνουν τον άνθρωπο από τα ποικίλα αυτο-επιβαλόμενα δεσμά του και να μην αποτελούν άλλοθι ούτε και να παρέχουν εργαλεία γνώσης σε κέντρα δύναμης που απεργάζονται μια πλήρως μηχανιστική και σε τελική ανάλυση ολοκληρω­τική άποψη για την ζωή, τον άνθρωπο και την κοινωνία. Αυτό το έδειξε ο ίδιος ο Einstein με τα λόγια του για την ατομική βόμβα: «Αν ήξερα ότι θα γινόταν αυτό δεν θα είχα πει κουβέντα».
 
Η επιστήμη δεν είναι ανεύθυνη για τα κακώς κείμενα των κοινωνιών μας. Οι επιστημονικές γνώσεις πρέπει να αποτελούν κληροδότημα των επιστημό­νων σε ολόκληρη την ανθρωπότητα και όχι σε ένα πολύ μικρό και πλήρως εγωιστικό τμήμα της που κάτω από διάφορα υποκριτικά προσχήματα τις δια­χειρίζεται κατά το δοκούν για την δική του μόνο ευμάρεια.
 
Επίσης οι γνώσεις πιθανώς αντλούνται από την τεράστια δεξαμενή του λεγόμενου Παγκόσμιου Νου – ή όπως αλλιώς επιθυμεί να τον κατονομάσει ο καθένας μας - με τον οποίο η σχετικά εξελιγμένη ανθρωπότητα οφείλει να δημιουργήσει σχέσεις σεβασμού και επικοινωνίας. Οι πνευματικοί και σοφοί άνθρωποι όλων των εποχών και λαών το προσπάθησαν.
 
Η Ομοιοπαθητική έχει να προσφέρει πολλά στον τομέα της θεραπείας. Η ολιστική θεώρησή της θα την καταστήσει πιστεύω σύντομα την κύρια και α­παραίτητη ενεργειακή θεραπευτική αλλά και προπομπό των ενεργειακών θεραπευτικών που πιθανώς θα δούμε να αναπτύσσονται στο μέλλον όταν η ανθρωπότητα θα γίνει περισσότερο ώριμη και σοφότερη.
 
Σε αυτόν τον μελλοντικό Πολιτισμό οι άνθρωποι δεν θα σφάζονται σαν άγριοι στα πλείστα πεδία μαχών. Σε αυτόν τον Πολιτισμό του 21ου , 22ου, 23ου αιώνα οι άνθρωποι θα πρέπει να ατενίζουν τα άστρα και όχι την ά­βυσσο. Το μέλλον του ανθρώπου δεν θα πρέπει να είναι το κρύο μέταλλο της μηχανής αλλά οι τεράστιοι λεωφόροι του Πνεύματός του. Ωστόσο προς το παρόν, όπως είπε κάποιος σοφός: «Ο κρότος της μηχανής σκεπάζει τον θρήνο του Πνεύματος».
 
Σήμερα περισσότερο από ποτέ είναι απαραίτητη μια σύνθεση των επι­στημών του ανθρώπου που θα οδηγήσει την εξελισσόμενη ανθρωπότητα πέ­ρα από τις μεγάλες δυσκολίες της σε ένα περισσότερο φωτεινό μέλλον.
 
Για συμμετοχές στα σεμινάρια, παραγγελίες βιβλίων Ομοιοπαθητικής ή για θεραπευτικές συνεδρίες Ομοιοπαθητικής στις οποίες προίσταται ο Λύσανδρος Μυγιάκης σε συνεργασία με την ιατρική του ομάδα, επικοινωνήστε στον «ΠΟΛΥΧΩΡΟ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ» στα τηλέφωνα:
210 – 76 43 963 και 6978 – 87 59 28 
Πίσω
Εύρος Τιμών
Από:  Μέχρι:
  Καλάθι Αγορών Περισσότερα
Άδειο καλάθι
  Άρθρα Περισσότερα
ΑΛΚΟΟΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ
ΒΑΤΤΑΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ
ΔΥΣΛΕΞΙΑ ΚΑΙ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ
ΕΚΦΥΛΙΣΗ ΩΧΡΗΣ ΚΗΛΙΔΑΣ ΚΑΙ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ
ΙΝΟΜΥΑΛΓΙΑ ΚΑΙ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ
ΟΝΕΙΡΑ ΚΑΙ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ
ΣΥΝΔΡΟΜΟ TOURETTE ΚΑΙ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ
ΦΟΒΙΕΣ ΚΑΙ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ
Η ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ
ΘΕΜΑΤΑ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟΥ
ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ
ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΗ Ή ΙΔΙΟΣΥΓΚΡΑΣΙΑΚΗ ΣΥΝΤΑΓΟΓΡΑΦΗΣΗ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΛΕΤΗΣ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ
ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΟΣ
ΑΣ ΚΑΛΟΣΩΡΙΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ
ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΤΗΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ
Η ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ
ΨΥΧΟΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΕΜΠΟΔΙΑ ΣΤΗΝ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΟΓΚΩΣΗ: ΜΙΑ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ
ΠΟΤΕ ΚΑΛΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ
ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ REPERTORY
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΣΤΗΝ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ
ΤΡΟΠΟΙ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗΣ ΣΥΝΤΑΓΟΓΡΑΦΗΣΗΣ
  Νέα Προϊόντα Περισσότερα
Banner Δεξί 1
  Προτείνουμε για Εσάς Περισσότερα
Banner Δεξί 2
bright6
bright7