Πάνω Frame
ΑΡΧΙΚΗ ΠΡΟΦΙΛ Ο ΧΩΡΟΣ ΜΑΣ ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΑΡΘΡΑ SITEMAP ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Ελληνικά English
Αναζήτηση
 
Κατηγορίες
Πληροφορίες
Αποστολές & επιστροφές
Όροι ασφάλειας
Όροι χρήσεως
Ασφαλείς Συναλλαγές
Όλες οι συναλλαγές πραγματοποιούνται κατευθείαν στον proxy server της τράπεζας σε ασφαλές περιβάλλον
Newsletter
Αν θέλετε να σας αποστείλουμε ενημερωτικό E-mail, παρακαλώ στείλετε μας το E-mail σας





bleft3
bleft4
bleft7
bleft8
 
ΔΥΣΛΕΞΙΑ ΚΑΙ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ
 

Η ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΔΥΣΛΕΞΙΑ

Ο συγγραφέας του άρθρου και ομοιοπαθητικός ΛΥΣΑΝΔΡΟΣ ΜΥΓΙΑΚΗΣ (DIHom., Fellow BIHom.) είναι επίσης συγγραφέας 12 βιβλίων Ομοιοπαθητικής. Ανάμεσά τους είναι και το 1300 σελίδων βιβλίο αναφοράς «ΕΛΛΗΝΙΚΟ REPERTORY ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗΣ», με το οποίο ήδη εργάζονται καθημερινά εκατοντάδες Έλληνες ομοιοπαθητικοί. Έχει δημιουργήσει τον «ΠΟΛΥΧΩΡΟ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ» και τις εκδόσεις Ομοιοπαθητικής ALTER-SIMILIA με περισσότερα από 60 βιβλία και CD-ROMs Ομοιοπαθητικής.
Οι πληροφορίες του άρθρου αποτελούν μέρος των σεμιναρίων Ομοιοπαθητικής του Λύσανδρου Μυγιάκη στα οποία τα θέματα αναλύονται πολύ περισσότερο, με δοσολογίες, προτεινόμενες δυναμοποιήσεις κλπ.
  
ΟΡΙΣΜΟΣ:
Η δυσλεξία είναι μια μαθησιακή δυσκολία που εκδηλώνεται στο διάβασμα και στην γραφή. Συνήθως γίνονται αντιληπτά όταν το παιδί πάει στο δημοτικό σχολείο, στις πρώτες τάξεις.
Υπάρχουν δύο είδη δυσλεξίας η αναπτυξιακή και η επίκτητη. Ανακαλύφθηκε για πρώτη φορά το 1881 από τον Oswald Berkhan. Τον όρο «δυσλεξία» έδωσε ο Rudolf Berlin ένας οφθαλμολόγος που ζούσε στην Στουτγάρδη της Γερμανίας. Το 1896 ο Pringle Morgan, ένας Άγγλος γιατρός δημοσίευσε μια εργασία που αφορούσε την δυσλεξία με τίτλο «CongenitalWordBlindness». Αφορούσε ένα παιδί ηλικίας 14 ετών με μαθησιακό πρόβλημα.
 
ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ:
Εμφανίζεται συχνότερα σε αρσενικά άτομα. Στις Η.Π.Α. η δυσλεξία υπάρχει περίπου σε 5-9% των παιδιών του σχολείου. Ωστόσο μερικοί ανεβάζουν το νούμερο μέχρι το 17%.
 
ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ:
Η δυσλεξία σύμφωνα με την Ομοιοπαθητική προσέγγιση ανήκει στο λεγόμενο συκωτικό (sycotic) μίασμα που έχει μια μεγάλη σχέση με την γονόρροια, έστω και εάν αυτή υπήρχε σε προγόνους του ατόμου. Η χορήγηση των λεγόμενων αντισυκωτικών φαρμάκων μπορεί να παρέξει μεγάλη βοήθεια στην δυσλεξία.
 
ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ:
Οι δυσλεκτικοί μπορεί να παραλείπουν ή να αντιμεταθέτουν γράμματα όταν γράφουν. Το κάθε παιδί έχει διαφορετικό τρόπο με τον οποίο εκδηλώνει το πρόβλημα της δυσλεξίας. Το ένα π.χ. μπερδεύει 3-4 γράμματα, το άλλο μπορεί να τα μπερδεύει σχεδόν όλα. Η δυσλεξία μπορεί να κάνει επίσης πολύ δύσκολη την μελέτη των μαθηματικών, αφού το άτομο μπορεί να μπερδεύει και αριθμούς.
 
ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ:
Η καλύτερη πρόταση ομοιοπαθητικής αγωγής με την οποία μπορεί να βοηθηθεί το άτομο είναι με το ιδιοσυγκρασιακό φάρμακο. Ωστόσο υπάρχουν διάφορα φάρμακα που ενδείκνυνται σχετικά συχνότερα στην δυσλεξία. Ο έμπειρος συνταγογράφος ή σπουδαστής θα τα διακρίνει σχετικά εύκολα μελετώντας τα συμπτώματα του ασθενούς.
 
ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΣΤΟ REPERTORY ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗΣ:
Στο Repertory Ομοιοπαθητικής στο λήμμα «ΔΥΣΛΕΞΙΑ» (Dyslexia) υπάρχουν καταγραμμένα τα παρακάτω ομοιοπαθητικά τα φάρμακα: Anac., Bar-c., Calc., Calc-p., calc-s., calc-sil., carc., Caust., chin., Germ-met., graph., hyos., ign., kali-br., Kali-p., lac-c., lyc., mag-c., Med., merc., nux-v., Phos., sil., stram., sul-ac., sulph., thuj., zinc.
 
Από πρώτη άποψη αυτά είναι και τα συχνότερο συνταγογραφούμενα. Κάποιο πιθανώς θα ταιριάζει στο συγκεκριμένο ασθενή χωρίς ωστόσο να αποκλείονται και άλλα που πιθανώς θα ταιριάζουν με την συνολική εικόνα του.
 
Ιδιαίτερη προσοχή για μελέτη θα πρέπει να δοθεί στο Germanium metallicum και στο Lycopodium. Στο «ΕΛΛΗΝΙΚΟ REPERTORY ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗΣ» επίσης υπάρχει και το λήμμα «ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ» με 26 φάρμακα.
 
Για την δυσλεξία επίσης μπορούμε ακόμη να εξετάσουμε και τα παρακάτω λήμματα (rubrics):
 
Concentration, difficult (Δύσκολη συγκέντρωση):
Το λήμμα περιέχει εκατοντάδες φάρμακα.
 
Memory, weakness (Αδυναμία μνήμης): Περιέχει πολλά φάρμακα.
 
Mistakes, speaking (Κάνει λάθη όταν μιλάει):
Το λήμμα έχει πολλά φάρμακα. Ανάμεσά τους βασικά είναι τα:
 
Nat-m., Agar., Alum., Am-c., Bell., Both., Calc., Cham., Chin., Cocc., Dulc., Lac-c., Med., Nat-sil., Puls., Ruta., Spong., Thuj., κλπ.
    αντιστρέφει γράμματα: Lyc.
    προφέρει λάθος τις λέξεις: adam., Caust., dulc., germ-met., Kali-s., lach., symph.
    παραλείπει λέξεις: benz-ac., cham.,Kali-br., lac-c., lach., Lyc., meli., Nux-m., nux-v., onos. , staph., Verat-v.
    αντιστρέφει λέξεις: calc., caust., Chin., cycl., kali-br., kali-s., Lyc., Nat-sil., osm., stram., sulph.
    χρησιμοποιεί λάθος λέξεις: Αναφέρονται πολλά φάρμακα μεταξύ των οποίων και τα Chin., Lyc., Nux-m., κλπ.
 
Mistakes spelling (Κάνει λάθη όταν συλλαβίζει τις λέξεις):
adam., agar., all-c., am-c., calc-sil., crot-h., fl-ac., germ-met., Hydrog., hyper., lac-ac., Lach., Lyc., Med., nux-m., nux-v., stram., sulph.
 
Mistakes reading (Κάνει λάθη στο διάβασμα):
bar-c., calc., carc., cham., chin., conv., ham., Hyos., lac-c., lach., lyc., merc., plb., podo., sep., sil., Spong., stann.
    αντιστρέφει γράμματα και λέξεις: Lyc.
    προσθέτει λέξεις: lac-c.
    παραλείπει λέξεις: lac-c.
 
Mistakes, writing (Κάνει λάθη στο γράψιμο):
Το λήμμα έχει καταγραμμένα πολλά φάρμακα. Ανάμεσά τους βασικά είναι τα: Lach., Lyc., Thuj., Am-c., Calc-p., Cann-s., Cham., Chin., Dulc., ign., Kali-br., Kali–p., Lac-c., med., Nat-m., Nux-m., κλπ.
 
Writing, inability (Ανικανότητα να γράφει):
ars., caust., colch., ign., lyc., Nux-v., podo., sil., stram.
παιδιά που δεν μπορούν να μάθουν να γράφουν: caust., sil.
 
ΣΥΝΤΑΓΟΓΡΑΦΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟΥ ΔΥΣΛΕΞΙΑΣ:
Σε παιδιά που διαβάζουν τα γράμματα με λάθος τρόπο (δυσλεξία) μεταξύ άλλων ομοιοπαθητικών φαρμάκων θα πρέπει να σκεφτούμε και τα φάρμακα: Bary­ta carbonica, Calcarea carbonica, China, Medorrhinum.
 
Σε περιστατικά δυσλεξίας ο γνωστός Ινδός ομοιοπαθητικός Dr. Farokh Master αναφέρει και το Tuberculinum. Ωστόσο είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι ΔΕΝ υπάρχει συνταγογράφηση ρουτίνας και ότι σε κάθε περίπτωση το περιστατικό δυσλεξίας θα πρέπει να εξατομικεύεται στη βάση των συμπτωμάτων του καθενός συγκεκριμένου παιδιού.
 
Εκτός από την λήψη του ενδεικνυόμενου ομοιοπαθητικού φαρμάκου είναι σημαντικό οι γονείς να μην πιέζουν το παιδί τους για να επιτύχουν αποτέλεσμα. Επίσης θα πρέπει να το επαινούν συχνά για αυτά που καταφέρνει.
 
 
Για συμμετοχές στα σεμινάρια, παραγγελίες βιβλίων Ομοιοπαθητικής ή για θεραπευτικές συνεδρίες Ομοιοπαθητικής στις οποίες προίσταται ο Λύσανδρος Μυγιάκης σε συνεργασία με την ιατρική του ομάδα, επικοινωνήστε στον «ΠΟΛΥΧΩΡΟ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ» στα τηλέφωνα:
210 – 76 43 963 και 6978 – 87 59 28
 

 

Πίσω
Εύρος Τιμών
Από:  Μέχρι:
  Καλάθι Αγορών Περισσότερα
Άδειο καλάθι
  Άρθρα Περισσότερα
ΑΛΚΟΟΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ
ΒΑΤΤΑΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ
ΔΥΣΛΕΞΙΑ ΚΑΙ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ
ΕΚΦΥΛΙΣΗ ΩΧΡΗΣ ΚΗΛΙΔΑΣ ΚΑΙ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ
ΙΝΟΜΥΑΛΓΙΑ ΚΑΙ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ
ΟΝΕΙΡΑ ΚΑΙ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ
ΣΥΝΔΡΟΜΟ TOURETTE ΚΑΙ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ
ΦΟΒΙΕΣ ΚΑΙ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ
Η ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ
ΘΕΜΑΤΑ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟΥ
ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ
ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΗ Ή ΙΔΙΟΣΥΓΚΡΑΣΙΑΚΗ ΣΥΝΤΑΓΟΓΡΑΦΗΣΗ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΛΕΤΗΣ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ
ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΟΣ
ΑΣ ΚΑΛΟΣΩΡΙΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ
ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΤΗΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ
Η ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ
ΨΥΧΟΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΕΜΠΟΔΙΑ ΣΤΗΝ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΟΓΚΩΣΗ: ΜΙΑ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ
ΠΟΤΕ ΚΑΛΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ
ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ REPERTORY
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΣΤΗΝ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ
ΤΡΟΠΟΙ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗΣ ΣΥΝΤΑΓΟΓΡΑΦΗΣΗΣ
  Νέα Προϊόντα Περισσότερα
Banner Δεξί 1
  Προτείνουμε για Εσάς Περισσότερα
Banner Δεξί 2
bright6
bright7